Alla inlägg under december 2010

Av Marianna Lillbiffen - 30 december 2010 15:43

Meow Gott nytt år dudes!

Imorgon är det alltså nyår vilket innebär att man ska smälla raketer C:.

Vi ska smälla med grannarna typ som alltid ^w^.

Imorgon ska man bowla vilket är en årlig tradition på nyårsafton :3.

Bara för moi kommer vinna då :D.

Sen ska man laga mat o.o

Vilket blir Hummer til förrätt, oxfilé till varmrätt och katrinplommonsufflé till efterrätt med punch grädde och Kaffe latte x´3.

Moi ska Strika i bowlingalley önska moi lycka till nu *w*.

 

Gott nytt åt folk C:

NYÅRSRAKET Bara FÖR DET SMÄLLER SÅ IN I BOMBEN hAHAH Xd

Av Marianna Lillbiffen - 18 december 2010 13:06


Meow C:

Igår var moi och nian innan stan :D.

Vi flummade som fan och köpte bx´3rända mandlar 8D Mööömch ^w^.

Sen käkade vi på McDonalds Moi glad *w*.

Efter Donkan sprang moi in på Punkt Shop i stan och köpte en band tröja med Slipknot och ett punk armband ^w^.

Den bästa dagen på året Awesome^w^.

Älskar Punktshop bara för jag och Rödtott köpt upp den x´3

Av Marianna Lillbiffen - 8 december 2010 21:01

Meeeeowww C:

Idag i skolan har alltså moi Sara och en tjej som heter Gessy flummat som fan i matsalen:D.

Moi och Gessy tog oss varsin knäckemacka och sprang ut ifrån matsalen trots att man inte får göra så^w^ *Busig moi*.

Meii har gått på högvarv hela dagen idag vilket innebör att moi har varit ganska flumig och garvat som fan åt allt x´3.

Nej vad Epic ^w^ fan vad det var kul skulle göra precis tvärtemot alla lärare idag.

Moi hehhehe allmänt störd i huvet :D.

Mei är lik Obelix säger mois mattelärare glad ^w^.

Imorgon ska man på någon bio grejs i skolan^^.

*Krama*

 

 

Av Marianna Lillbiffen - 5 december 2010 19:21

Moi har bowlat idag ägde fan hela bowlinghallen :3

Idag när moi hade kommit till bowlingalley och valt sina klot började moi och slå och gissa vad STRIKE på första slaget snacka om ägigt ^w^.

Moi slog alltså 3 Strikar idag *duktig moi*.

Det var ju inte riktigt klot det som hände xD.

Snacka om Epic att slå en Strike på första slaget *w*.

Moi fick 320 poäng i bowling jävligt bra 8D.

Nu ska ni gratta moi till sina Strikar och poäng tycker jag :D

Bara för jag äger hela bowlingalley:3 Benni och jag köpte upp den >w<

Imorgon är det uppvisning av ju-jutsu träningen då innan jul C:

 

BOWLING En viktig del av livet <3

Av Marianna Lillbiffen - 5 december 2010 10:51

Hehehehe då var det äntligen dags att dra iväg till bowlingalley igen ^w^ och ge mamma och pappa stor spö i bowling:3

Ska slå mitt bowling rekord idag och sen slå en massa Strikar :3.

Moi ska äga ut alla i bowlingalley, bara för jag köpte dendär bowlinghallen fösta gången jag var där *w*.

Efter bowlingen ska mina dudes få veta hur mycket poängrekord och hur många strikar moi slog för att vinna C:


Bowlingmästaren

  

Här är hon The one and only Bowlingmästaren^w^ 8D

Av Marianna Lillbiffen - 4 december 2010 11:01

Yooooo folks C:

Moi har VG i spanska :D *Glad moi*.

Spöade en Johnny i schack igår *känna sig smart* :3

Imorgon blir det stor stryk som vanligt då i bowling antar jag när mamma och pappa ska få stor spö :3.

Moi ska fan slå bowlingrekordet och slå en massa Strikar 8D.

Idag ska mois rum tömmas och göras om C:.

Ska bli om målat i en grå lila färg som mei valt o.o

Snöar som fan ute :D *Gå in och värma sig*.

Imorgon ska mina dudes få veta vilket bowlingresultat jag fick.


Hehehehe potatispuré är inte gåwt :D





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards